Sunday, January 16, 2011

TensIoN....

Happy sundaY...

Ehem2!...oke!aku nk kongsi cerita skit la psl problem hari ini..xkesah la nk bace ke tak..haha..ayt merajuk!.padahal dalam hati ckp..lau spe2 x bace mmg nk kene pijak laju2...gile ke! penat aku tulis tp xde org bace...baik aku print je buat diary, lipat kecik2, selit dalam buku statics, simpan dalam laci siap mangga solex lagi, then kunci dia telan buat mcm ubat penadol...baru xde org bace..hahaha.over kot.!.so, bace ye!


oke, awal pagi dgn cuaca yg indah dan aman di U yg aku sygi  ni ( name U dirahsiakan untuk keselamatan)...mmg la aman, sbb hujung minggu, ahad pulok, mmg bdk U aku ni ramai duduk dlm bilik je..dalam kata lain STUDY KOT..hehehe, maybe truth...

area kul 9pg...kwn aku mesej ajak keluar bandar beli tiket bas blik raye cine....aku pon bersiap la dgn speed 2..kire slow la..sbb beli tiket je kan..lau ajak g gambang water park ke,megamall ke,tc ke, of course 9.05am da ready dpn rmh dia siap dgn helmet...lepas siap,aku merenung LAPTOB aku..nk tutup sharing ke x ea?..bg aku LAPTOB adalah aset yg plg penting dlm hidup..no LAPTOB no life..so, aku buat keputusan tutup je la sharing..takot LAPTOB aku merajuk ke ape ke time aku tiada di depanNYA...dalam 11.00 baru gerak..hehe, kes sape yg lembab..?..no comment...dah la tu intro..mls nk tulis byk2, sbb aku pakai LAPTOB kwn aku...

BAB 247-KLIMAKS


kul 5 petang, smpai rumah terus buke LAPTOB...tekan power..ehhhh?..apsl hitam je..?ahh...jem suda bro!...aku cube la buat skill lame..tutup balik n on semula..x funtional jgk..DAM* btol..!5 kali aku try tp x jadi jgk....terpakse la buat plan b..teringat skil kwn aku dulu..ni plan last aku..tutup power, tutup laptop, cabut bateri, tutup pintu, tutup tingkap, tutup suis charger, cabut charger dari plug tggu 5 minit then buka balik...akhirnya the plan is not success...then, mula la bab tention aku..dan cerita ni dirahsiakan...

8mlm, aku g rumah kwn, dia ngah tido, so aku adjust pinjam laptop. usha cerita skit..byk cite baru..tp, pilihan aku di mase stress ialah cerita faveret ku....aku tgk cite ni smpai habis tanpe skip...he2.the end...


21 


tgk gamba kaT atas....sesetengah mesti tahu nie cite lama...(2008 kot)..tp, nie adelah faveret movie aku tu...xtaw la korang suke ke x..dah dekat 7 kali aku tgk...biasanye movie yg aku suke aku akan tengok 2-3 kali...tp, yg ni dah 7 kali..bygkanlah tahap kesukaan aku tu..walaupun x byk action..tp, jalan cerita, pelakon, style yg mmg menarik...spe yg xtgk lagi..aku suggest tgk la..

 password= mflinks4u.co.cc

UMP download = copy dgn kawan je la erk...laptob rosak n of course sharing xde..

that's all..
have hepi day and hepi kuliah!

No comments:

Post a Comment