Monday, January 24, 2011

MLM karut sahaja!

lalalalalala....

slmt multi level marketing (MLM) to all...!

Mlm ni nk ckp pls MLM la...bkn sje2...motif baik punya!....


menyengalkan hidup!....sejak dulu smpai la skrang ramai lagi malaysian yg xreti-reti berbudi bahase!..padahal bersepah iklan kat radio n tibi pasal budi bahasa...tp, diorang msih selambe je tag gamba duit kt fb aku..senduk! pinggan! cawan!.. igt aku mata duitan ke?...konon dah kaye la sgt sampai showing off  gamba duit ribu2....plezz la...kalau jutawan pon, simpan je dlm buku tabung haji....xpayah nk bgtaw kite yg miskin ni..booo! x jelezz la...(hehe, sape ckp x jelez!..duit kot!)

then, more sengal! suka bagi ayat kaw2 punye...igt mata aku jadi $$$$$ dgn ayat-ayat tu... tak n never!..(dulu mgkin kot..hehe..jgn bgtaw org doe...!)...(sje buat2 marah....cover x pernah buat MLM..)

bereh! settle..puas..oke..! i give some example ayat-ayat mreka yg aku potostate terus dari facebok!

1.pergghhhh...bwu blik bank...memg msyukk la biz id ni....infinity downline memg mantap...duduk d rumah je da dpat jana duit hari2...dahla murah,,mudah lak 2,,,siap untung lag ada...sape2 xpcya tentg biz id ni...remove je sy dari fren list anda,,..sy da dpat,,,anda bla lagi..think....!!!


satu example cukup la..jgn tamak! dah byk dah kite bole kutuk nie...dont worry guys.!


oke..! sesi kedua...

wahhhh! pewweeet! tgk gmba tuu! bru balik bank abg kite nie...aku rase dia mesti keluarkan habis duit ptptn semata-mata nk tgkp gmba duit tu kan!...siap ckp lau x percaye remove je sy dari fren list anda...ayat touching la bro..! coool...tp, lau diorang tahu kite kutuk2 cmnie, mesti diorang sad gile kan...lepak dlm tandas..ngis lame2...jangan laa! xbaik ngis2 nie....lau nk ngis, ngis kt tepi tasik MLM2..jgn gangu org nk buat coklat bentuk ikan sadin....xpe, sy baik..i taleh tgk org ngis ni dont worry, x remove fren nye! konfem!....sy memahami jgk...diorang perlukan sokongan mental dan moral untuk terus tgkp gmba duit lagi dan lagi.....so, sbgai menjage hati..sy block fren je.....puas hati..


dah-dah! cukup..!sian la diorang doe.....spe nk backup diorang?...xpe, lex2! aku dah jumpa spe2 yg nk back up diorang kt fb..siap ade fan page lagi..seronok!!....klik sini


emm, so, nasihat aku plez la jgn terlibat dgn bende cmtu..bkn yg kt fb tu je..byk lagi..insta forex la, velma builder la, money bumper la..plez la.percaye kt aku..semua tu mengarut je..baik la korang bace blog aku....lagi baik dari terlibat dgn gejala sosial seperti tu....

aku bgtaw ni bkn nk halang habis2..noo..lau nk jgk..oke fine! proceed.!.guna dslr nikon d90 ye mse amek gmba tu.., jgn guna kamera henset nokia daun je..x lawa! tp actually , pengalaman aku, semua benda tu membazir mase n duit je..n bahase ringkas dia.. nonsense..!..

that all.. thanks..

No comments:

Post a Comment