Sunday, January 23, 2011

G.frenz sy seorang....LELAkI...?

ehem..ehem..ehem...

hai, all...!
very spesial thanks to spe2 yg bace entry2 sebelum2 ni di blog aku yg x seberape ni....haha..bkn desperating pembace sbnrnye..juz rase happy doe bile org bace....tahap hepi aku macam dapat pingat emas diraje 10 keping...or actually more than that kot...lebih kurang heppy tahap dewa langit ke-17...haha...over2!..


oke fine!...look at the topic?...perh...gua stress tahap dewi tgk tajuk tu...!..coz dlm 2-3 minggu ni beberapa perkara yg berlaku kt aku smpai  me say this word..."plez think outside the boxs la bro!!!"..so annoying...(jgn fikir len pulok)..

sblm tu aku nk bgtau sikit fact tentang perkembangan isu gay ni disesetengah negara worldwide...


Canada- telah membenarkan perkahwinan sejenis di semua negeri2 di negara mereka

Sweden-negara ke-7 yg membenarkan perkahwinan sejenis iaitu pada 1 april 2009..dan lesen perkahwinan sejenis dilancarkan pada 1 mei 2009

Norway-negara ke-6 yg membenarkan perkahwinan sejenis pada 11 mei 2008

Netherlands- telah meluluskan perkahwinan penuh for same sex for the first in the world pada tahun 2001...

Belgium- pada tahun 2003

well, sebenarnya banyak lagi negara2 yg meluluskan seperti Spain, Portugal, Iceland, South Africa, dan sesetegah negeri di amerika...byk lagi doe...serve la sendiri ye...xkn aku nk bg link jgk kot...

so, aku nye conclusion tentang mereka2 tu...what the fish are they and what they get...

by the way...aku ade some cute little story...psl housemate aku kot,rahmat (bukan nama sebenar)..one day, about awal2 sem 1 dulu la...aku balik dari kuliah...dgn penat lelah lab mekanikal yg x hilang lagi...aku cabot kasut n cmpak straight kat muka kucing comel yg tgh buat muka kesian !(hehe, kejam kan! tak sengaja kot!..)sibok je mintak food...org tgh letih2, jgn harap la nk layan dia....oke, tu smpingan je...

dalam otak aku ialah air...so, dengan rush hour 3..aku terus serbu bilik dia.!.n i see, he is crying...owh well..aku buat2 caring la..

me-hai awak! asal nangis nie!
he-ade masalah sikit, xyh tahu la...
me-ala, bgtaw je la..aku xbole tgk org nangis nie.(padahal dlm hati, @#$%^..haaaa?..what the fish, boy crying)
he-segan la nk bgtaw
me-bgtaw je la.aku leh tolong skit
he-cmni, i putus dgn boyfren i..sedih, dia dah tak layan i dah
me-(monolog aku di sensed)....kenape jadi cmtu weh?..(buat2 amik hati dgn muka cover stress,gelak n sakit hati)
he-dia ckp i curang...pdahl i kawan je dgn lelaki tu...
me-bape lame da kapel?
he-dua tahun..sejak matrik lagi...
me-owh.....so sweeeeeet!!!!

x end lagi...dah la..malas nk cite pnjg2..bukan korang nk bace pon...

so kesimpulan cerita nie....plez la..dont try this at home, office n workplace

1 more little cute story....

latest one!! 2 hari lepas..ade sorang boy add aku dalam fb....lau ade antara korang yg di add oleh dia...SILA BLOCK AWAL-AWAL!...ni link dia..klik sini

malas nk cite...tgk la..bez doe..klik bagi besar

yang first-sambungan kt bawah




so, my conclusion plezzzz dont ever-ever-ever try this at anywhere...

aku dah penat nak tulis...so, ckp la setakat nie...aku cerita dua story dulu...dua lagi simpan di masa hadapan..hope u all..usha2 la blog aku bile hujung2 minggu tu...weekday aku bz skit..biasala..nk jadi engineer kan...

have a heppy day...and hepi kuliah!!

No comments:

Post a Comment