Friday, January 14, 2011

first of all

aslkm, para onlinians and onlinianswati..
hope sume hapie dgn hidup di ump..kepade yg kapel jgn lame2..kawen je..bazir $$$ dan mase je kapel.



first, aku rase heppy sbb dpt jugak buat blog walaupun aku ni buta it...semuanya atas pertolongan kwn2...dulu mase kt matrik aku cume reti copy n paste je..sekarang dah advance woo!...boleh buat blog..bole calenge bill gate ni...xkesah la dpt ke x.tp, ape yg aku nk sampaikan malam ni ialah tujuan aku buat blog ni..

1.nk buat sharing movie2, game2,sofware2, lagu2 terbaik
2.share pendapat tentang ape2 isu..

-point first adalah sharing...aku juz nk share movie2 dgn bdk2 ump...video baik2 je..yg jahat plez


next ialah games2 yg bez2..aku bknlh gamerz..aku suke 2 je.. red alert n dota...so, ape2 game yg korang nk bgtaw la..aku bole carikan..
then, pasl sofewares....kite boleh bincangkn softwares2 yg terbaik untuk laptop or pc..

and lastly pasal ape2 je yg aku nk tulis...tgk je la. erkk

kalau nk download..pegang tikus anda..kawal hingga ke gamba jack tu dan klik..senang kan..sape2 yg x reti kawal mouse tu melampau r..so,take care..

have heppy day.:-)

No comments:

Post a Comment