Sunday, January 30, 2011

drama korea= hobby mase cuti..

salam cuti raye cine to all..

-streamyx-

serius aku x suke lansung cuti....of course sbb xde internet...hehe..bkn miskin ye!..jgn slah faham...sbb ramai dengki kot dgn internet rumah banglo aku yg laju gle...diorang stress..so, diorang pakat ramai2 kerat wayar telepon rumah banglo aku..(banglooo! serius..! bkn rumah flat 10 tingkat)..

ade org tanye aku...ko x kerja ke cuti2 cmnie?...oh plezz la!.. baik aku merempit drpd kerja..berfaedah sikit.....(jgn percaye tu..aku juz ade basikal je.)...actually, aku duduk kt cc je nie...perh, aku da berubah kot!.. dulu aku men dota kt sini...sekarang menulis blog...patut la org tepi2 aku ni pandang slack semacam je...ahh, biar la...aku yg bayar...suke aku la nk buat ape aku suke...

tgk la...bez

oke, aku bagitaw korang 1 cre terbaik untuk penuhkan mse cuti yg membosankan.....jawapan dia senang je...tengok drama korea...hehehe...aku?? x tengok la cite2 cmtuu...x mencabar lansung!...aku tengok die hard, saw, battle royal, wrong turn 3...haha..aku tipu je...aku kdg2 suke jgk tgk...(hehe, kantoi)..xkesah r...ramai kwn2 aku minat jgk...tgk muke sorang2 stock pembunuh bersiri...bile tgk dia kt bilik...peweet!..tgk cite you are beautiful...well, mase ni la nk tgk cite2 cmtu...ni xkn umor dah 40thn anak lime baru nk tgk...malu kt jiran sebelah je...

terbaik..(~.^)...hehe

tgk drama oke lagi..nie smapai fanatik melampau sampai layan lagu2 k-pop mcm snsd, tiara,wondergirl lah...dah lah pasang speker kuat gile siap menari lagu snsd-gee pulok.....boh!,,tolong laa...malu kt org je....aku???...xlayan der... serius! karut!...aku layan lagu hard rock je mcm soad, a7x, deep purple, scorpions.....heee(sumpah xkantoi!...sbb aku pakai headphone..)

tp, nasihat aku nk tgk, fanatik, layan korea, berbuatlah demikian sekarang...nt dah tue xyoh la....beli susu kt ank ke, bwk anak jalan2 ke, lagi bagus....

that all, tutup cerita!....hepi cuti raye cine, hepi duk rumah, jgn g shopping...sbb, kedai byk yg tutup, chinesian balik kampung layan Por* panggang black peper!..hehe

thanks...







No comments:

Post a Comment